2011. június 26., vasárnap

Pendrive 16 GB - Jelenlegi ára: 3 200 Ft

Pendrive 16 GB-os hibás!
Hibás volt mert, kb 1 nap után (volt olyan is, hogy fél óra) megsérültek rajta az adatok (mappák és file-ok helyett krix-kraxok jelentek meg), annyit csináltam vele, hogy egy külső lemezpartícionáló programmal letöröltem róla a partíciót, majd létrehoztam újból, és lásson csodát mindenki azóta (kb. lassan 1 hónapja ) nem jelentkezik a probléma, a file-ok mappák mind rendben hibátlanok rajta azóta is, mintha soha semmi baja nem lett volna az eszköznek.
Úgy gondolom leírom a problémáját, ezért adom olcsóbban, ennek fejében licitáljon rá mindenki.
Az elhúzódó adásvételek, komolytalan licitálók miatt kénytelen vagyok szabályt létrehozni!!!
Az aukció zárása után a szerencsés nyertes egy héten belül jelentkezzen e-mailben vagy telefonon és egyenlítse ki a vételárat illetve a postaköltséget ha belföldi postázással szeretné megkapni az árut!
Ellenkező esetben a terméket újrahirdetem és negatívval értékelem a felhasználót -ennek tudatában licitáljanak - kellemes napot kívánok minden vaterázónak köszönöm hogy megnézte az aukciómat nézzen körül termékeim között hátha talál kedvére valót !


Jelenlegi ára: 3 200 Ft

Az aukció vége: 2011-07-03 12:58
. Pendrive 16 GB - Jelenlegi ára: 3 200 Ft