2011. szeptember 23., péntek

Sunsea kapucnis kardigán 104 - sok 1Ft - Jelenlegi ára: 1 Ft

Szerintem nagyon vagány. Belül meleg, poláros.  
Jobb ujján hátul foltos. Nagyon halovány, próbáltam fotózni 2x is, de nem biztos, hogy sikerült, talán ha nagyon nézzük a képet, látszik.
Bolyhos, de géppel le lehet bolyhtalanítani, akinek van otthon erre való kisgépe, de ha valaki kéri, postázás előtt ezt én is megtehetem. Most nem akartam vele vesződni.
ujjhosszt nyakvarrástól mértem.
Szekrényürítést tartok, gyorsan helyre van szükségem, ezért sok minden 1Ft, a kikiáltási ár nem a ruha állapotát tükrözi!
Nézz szét a többi aukcióm között, folyamatosan töltök fel kisfiú ruhákat 86-tól 104-es méretig.
A ruhák tiszták, állatszőr- és füstmentes lakásból.
Ajánlottan postázok, OTP-s vagy Erste-s folyószámlára történő előreutalás után.
Feltüntetett postaköltség csak tipp, csomagolás után pontosítok.
Személyes átvétel csak a lakcímemen (Eger, Vécsey-Almagyar városrész).
Az aukció megnyerése után 3 napon belül várom a vevő jelentkezését, fizetést pedig 1 héten belül kérem megoldani.



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-09-28 18:15
. Sunsea kapucnis kardigán 104 - sok 1Ft - Jelenlegi ára: 1 Ft