2011. december 23., péntek

Aláírt FTC csapatkép 1995-ből! * Fradi Ferencváros - Jelenlegi ára: 1 Ft

Hagyatékból rám maradt a fenti aláírt FTC csapatkép 1995-ből.
Látható, hogy a keret (játékosok, edzők) nagy része aláírta, és egy védő üveglaphoz van illesztve. Én magam leszereltem egy fogantyút (ez hiányzik a bal alsó sarokban, de azóta már visszatettem), hogy megnézzem valódiak-e az aláírások (azaz nem rányomott-e), de akárhogy néztem, nem tudtam biztosat mondani. Ezért felelősséget nem tudok vállalni, a véleményem az, hogy ezek valódi aláírások.
A kép legfőbb érdekessége, hogy az azóta elhunyt Simon Tibor és Zavadszky Gábor is aláírta, az akkor fiatal tehetségnek számító Lisztes Krisztiánnal és Vincze Ottóval együtt.
Van hozzá két felhasznált belépőjegy az 1995-ös Ajax és Anderlecht elleni meccsre, ez utóbbit Nyilas Elek aláírta.
Az üveglapra nincs szükségem, így kép azzal együtt eladó!
Van egy nem publikus elképzelésem a kép értékéről (ez a minimálár), ha azt nem éri el az aukció, meghirdetem fix áron, ahhoz igazodva.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Személyes átvétel Budapesten, előre egyeztetett időpontban, tetszés szerinti metróvonalon.
Előreutalás után postázom a terméket ajánlottan, az összeg megérkezése után 2 napon belül. Utánvéttel nem tudom vállalni a postázást. A postaköltség a terméklapon megtalálható. A „ Kérdezzen az eladótól! ” címszóra kattintva bármilyen kérdésben megpróbálok felvilágosítást adni. Csere és beszámítás nem lehetséges az általam indított aukciókon.


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-12-17 21:00
. Aláírt FTC csapatkép 1995-ből! * Fradi Ferencváros - Jelenlegi ára: 1 Ft