2011. december 21., szerda

pihe-puha beköthető rózsaszín hálózsák - Jelenlegi ára: 1 Ft

Újszülött rózsaszín álomszép pihe-puha beköthető hálózsák. 54cm hosszú. Alul 37cm széles. A gomb fel-le varrásával állítható még a hossza. Beleírt méret 0-3hó, de a méréseimet is vedd figyelembe.
Nekem a picikém nagyon rossz alvó volt, így bizony megesett, hogy amíg el nem aludt úgy feszengett, hogy inkább bekötöttem a babakocsiba és ráztam, mint zinger a varrógépet, és ha végül nagy nehezen elaludt én is nyugodtabban aludtam, mert tudtam biztonságban van.
SEHOL NEM FOLTOS.
RENGETEG MÁRKÁS, MINŐSÉGI JÁTÉKOM VAN MÉG KARÁCSONYRA, ÉRDEMES KÖRÜLNÉZNI AZ OLDALAMON.
Mindenkit megkérek arra, hogy csak akkor licitáljon, ha a terméket valóban meg szeretné venni. Licitet nem törlök.
Személyesen átvehető Budapest XVIII. ker. Lajos u. de nagyon szívesen postázom is.  
Mindent ajánlottan küldök, simán csak előre értékelés után.
Köszönöm, hogy benéztél.



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-12-16 10:00
. pihe-puha beköthető rózsaszín hálózsák - Jelenlegi ára: 1 Ft